Deneir
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:09, 25 Sie 2010 Temat postu: Kaplica Kalina |
|
|
Poziom: 50+
Bossy: 6
Grupa: 6 osób
1. Iron Rune Warrior
Ten boss zadaje olbrzymi dmg więc potrzeba dobrze wyposażonego tanka. Ważną rzeczą jest to aby cała grupa stała za plecami bossa w bliskim zasięgu. Posiada on umiejętność zadającą 10k+ dmg losowej osobie poza zasięgiem uderzenia wręcz. Jeśli stoicie bliżej bossa niż tank to właśnie on będzie obrywać tym skilem więc bedzie potrzeba dużo leczenia. Czasem boss losowo się odwraca i atakuje kogoś innego lecz wystarczy aby tank oddał 1 cios podbudowujący aggro aby boss wrócił do atakowania go. Boss posiada także kilku sekundowego stuna, którego rzuca na swój cel oraz małe AOE na swój przedni hitbox.
2. Yusalien
Ten boss jest dość paskudny. Należy tankować go na środku pokoju. Posiada on bardzo mały dmg oraz AOE na całą grupe zadające 3k dmg. Na początku zamraża on losowo jedną osobę. Kiedy to nastąpi w losowym miejscu na sali pojawi się młotek, który ktoś musi podnieść i użyć na zamrożonym koledze. Aby to zrobić wystarczy pmm na młotku, a następnie zaznaczyć zamrożoną osobe i ppm na młotku, który teraz znajduje się w plecaku. W późniejszej fazie walki zamraża on 5 osób. Zamrożone osoby należy jak najszybciej odmrozić gdyż po około 25 sekundach otrzymują one cios za 122k dmg.
3. Locatha
Bardzo prosty boss. Boss co jakiś czas będzie rzucać na losowo wybraną osobę z drużyny debuff , który po 15 sekundach powoduje przywolanie grupki traszek, które będą zmieżać w strone bossa. Za każdą traszke jaka do niego dotrze boss dostaje buff, który zwiększa jego obrażenia o 10% oraz zostaje podleczony. Najlepiej jest mieć w zanadrzu maga, który za pomocą AOE wybije owe traszki.
4. Godess of Art's Disciple
Najtrudniejszy boss w kaplicy. Tank powinien trzymać bossa blisko beczek, które znajdują się w pobliżu bossa. Gdy boss wpada w szał należy zniszczyć beczkę koło której aktualnie jest tankowany boss i następnie przesunąć go do następnej. Jeśli beczka nie zostanie zniszczona wystarczająco szybko buff pozostanie na bossie przed dłuższy okres czasu co może doprowadzić do śmierci tanka. Boss posiada także AOE bazujące na HP więc potrzeba GH kapłana.
5. Ensia
Tego bossa należy zabić jak najszybciej się da. Boss posiada obszarowegy strach, który jest rzucany co jakiś czas oraz kilka debuffów nakładających się na graczy. 1 buff zadaje obrażenia co 2 sekundy, 2 zmniejsza zadawane obrażenia, 3 natomiast leczenie jakie się otrzymuje. Te debuffy są rzucane jednocześnie na calą grupę i nie da się ich zdjąć.
6. Regin
Do 75% jest to tank & spank następnie boss znika i ze schodów po lewej i po prawej stronie schodzą Rune i Ensia. Rune, który pojawia się po prawej stronie musi zostać przejęty przez tanka i należy zastosować na niego normalną taktykę. Ensie natomiast trzeba ubic jak najszybciej. Owe bossy są tylko klonami i są dużo słabsze od swoich oryginałów. Po około 3 minutach wraca Regin.
Następnie jest to dalej tank & spank aż do 20%. Na 20% boss zaczyna się kopiować, a jego klony pojawiają się nad graczami w pierwszej chwili stunując a następnie rzucając pod siebie małe płonące AOE, które można zauważyć we wcześniejszej fazie walki. Najlepszą taktyką jest przesuwanie się co chwilę i skakanie. Klony znikają po około 35 sekundach i wystarczy dokończyć bossa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Deneir dnia Śro 20:43, 25 Sie 2010, w całości zmieniany 6 razy
|
|