Case
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:43, 25 Sie 2010 Temat postu: Zasady obowiązujące na instancjach |
|
|
Jako, że będąc członkiem tej gildii jestem dość często na różnych wypadach, napiszę krótko kilka zasad, które ułatwią nam wspólną zabawę na instancjach.
1. Najważniejsza rzecz, idąc na jakąkolwiek instancję trzeba być na vt, niekoniecznie trzeba mówić, wystarczy słuchać. Jest to potrzebne, ponieważ np w Origin nie zdążę w sekundę napisać: "Uciekajcie, przeżyło kilka robaków"
2. Druga sprawa, będąc już w środku cała drużyna trzyma się zawsze za głównym tankiem, lub jego offtankiem i słucha tego co mówią, inaczej można zginąć, np zostać zabitym przez wyskakujących skrytobójców w HotO.
3. Przed wejściem należy się upewnić, że mamy zapas mikstur hp/many oraz jedzenia zwiększającego statystyki, typu Herbaciany gofr (Obrona fizyczna), Ciasto rybne z serem (Atak magiczny) lub Trójkolorowa kiełbasa generała (Atak fizyczny).
4. Jeśli chodzi o bossy, czekamy sekundę aż tank nabije aggro, żeby boss nie rzucił się na kogoś z drużyny.
5. Jeśli w drużynie jest ktoś nowy, zawsze przed atakiem na bossa będzie podana taktyka, żeby każdy wiedział co ma robić.
6. Zbieranie dropu z pokonanego bossa - robi to tylko i wyłącznie główny tank, jeśli ktoś podniesie drop, lub weźmie go w całości dla siebie zostanie usunięty z drużyny. W instancjach poziomu HotO i powyżej z bossów wypadają pamiątki, które podnosi każdy po kolei (trzeba mieć wyłączone automatyczne podnoszenie łupu).
7. Łup z mobów po drodze może zbierać każdy, jednak potrzebę/rezygnację na dany item bierzemy po uzgodnieniu z innymi członkami drużyny.
8. I ważna rzecz na koniec, nie mówcie kapłanom/druidom że maja leczyć, każdy z nich wie jaka jest jego rola w drużynie, a Pmkp może w pewnym momencie przestać leczyć, bo będzie zbyt zajęty przeklinaniem na osobę zwracającą mu uwagę
I jeszcze jedna ważna rzecz: nie bójcie się ginąć w instancjach. Dług jest niski, można go szybko odrobić w bibliotece, a rozpaczliwa próba ratowania siebie może wprowadzić chaos na polu bitwy. W momencie wejścia do instancji drużyna jest najważniejsza.
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Case dnia Śro 17:19, 25 Sie 2010, w całości zmieniany 15 razy
|
|